Sandy Buysschaert

Schepen

De 2de schepen van ons mooie Blankenberge. Als fractievoorzitter zette hij de voorbije legislatuur de politieke bakens uit en wist door een constructieve houding in oppositie waardering te krijgen van vriend en vijand. Bijt zich vast in de dossiers, een doorzetter met een grote inzet. Klaar om vanuit een beleidsrol Blankenberge terug in de goede richting te trekken.

Gaat voor een stad waar het goed leven is, waar er plaats en tijd is voor elkaar, waar onze kinderen veilig kunnen spelen, waar plaats is voor recreatie, waar plaats is voor natuur en groen. Met werkgelegenheid het jaar rond, betaalbaar wonen en kwalitatieve huisvesting. Met daarnaast ook aandacht voor de groeiende vergrijzing zodat medioren en senioren in kwaliteit kunnen genieten. Kortom, voor een maatschappij waarin niemand achterblijft.

Is werkzaam op de dienst planning bij de VVM De Lijn. Actief in het verenigingsleven als bestuurslid Davidsfonds en secretaris KWB. Hobby's: Tennis, squash, voetbal en een kaartje leggen.

De bevoegdheden van onze schepen zijn de volgende:
    - Openbare werken
    - Mobiliteit en verkeer
    - Parkeerbeleid
    - Openbaar domein, groenbeheer en netheid
    - Afvalbeheer, containerpark
    - Burgerlijke stand